WINKEL TIJDELIJK GESLOTEN IVM ONDERHOUD. Excuses voor het ongemak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gratis verzending vanaf € 49,-

Pakketpost maar € 4,95

Brievenbuspost maar € 1,95

Veilig online betalen

Makkelijk en veilig betalen met iDealPostNL bezorging

Belangrijke informatie 

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Levertijd:

Bestellingen voor 17:00 uur versturen wij (mits op voorraad) nog dezelfde dag. Bestellingen op zon -of feestdagen worden de eerst volgende werkdag verstuurd.

 

Bezorgkosten Nederland:

Voor verzend -en verpakkingskosten binnen Nederland rekenen wij de volgende bedragen:

-Gratis verzending vanaf € 49,- (verzendkosten vervallen)

-Brievenbuspost: € 1,95

-Pakketpost: € 4,95

-Rembourskosten € 12,50 bovenop de normale verzendkosten.

 

Bezorgkosten België:

Voor verzend -en verpakkingskosten naar België rekenen wij de volgende bedragen:

-Gratis verzending vanaf € 49,- (verzendkosten vervallen)

-Brievenbuspost: € 3,95

-Pakketpost: € 8,95

 

Betaalmogelijkheden:

iDeal: U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Daarom heeft u geen speciale software of aanmelding nodig. (gratis)

 

Mister Cash: De manier om online betalingen in België te voldoen. Veilig en overzichtelijk.

 

Onder rembours:

 

Product retour:

Binnen 14 dagen mag het product retour. Deze moet wel in nieuwstaat zijn. Voor alle voorwaarden, lees de algemene voorwaarden.

 

Gebruik het contactformulier op de contactpagina of stuur een e-mail om een retournummer aan te vragen. Deze zult u binnen één werkdag ontvangen. Het product kan met duidelijke vermelding van dit nummer (op de verpakkingsdoos of als bijlage) retour gestuurd worden naar ons adres t.a.v. FairLife.nl klantenservice.


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Klachten

Heeft u een klacht over een product of dienst, dan staan wij u uiteraard graag te woord. Vul het  contactformulier op de contactpagina in of bel ons. Wij lossen het graag voor u op.

 

Geschillencommissie

Bij een geschil heeft u de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC www.sgc.nl.